Wat wij doen?
Wij ontzorgen het volledige ticketverkoop proces voor je. De afhandeling van de ticketverkoop, het verwerken van de betalingen, en het versturen van de digitale tickets, bij ons ben je in goede handen!
Je krijgt bij ons:
Hoe werkt het?
Ons team van Event specialisten zit voor je klaar om je te helpen met de verkoop. We helpen je graag. Maar je kunt zelf al beginnen met het aanmaken van een account bij L-Event Tickets, en dan is in een paar stappen jouw event klaar voor de verkoop.
Wat hebben we nodig voor jouw event pagina:
Maak een terugbel afspraak
Wij houden van persoonlijk contact! Maak een terugbelafspraak.
Laat eenvoudig jouw telefoonnummer achter, dan nemen wij contact op.
De ticketverkoop is geregeld, en nu de rest!
Als de ticketverkoop geregeld is, komen er nog tal van andere dingen op je pad. Wij helpen je graag! Kijk snel even verder wat we allemaal voor je kunnen betekenen.
Ontwerpen, bedrukkingen en merchandise
Hoe leuk is het als het logo en huisstijl van jouw event terug te zien zijn op banners, poster of een visitekaartje. Of ga je toch liever voor gepersonaliseerde muntjes. Je kan het zo gek niet bedenken of het is mogelijk.
Scanners + scanteam op locatie
Wij bieden niet alleen een platform waarop je jouw tickets kunt aanbieden, maar we hebben ook de mogelijkheid om deze tickets te scannen bij aanvang van het event. Ons professionele scanteam staat graag voor je klaar, om de entree in goede banen te leiden.
Aftersales, vergeet de bezoekers niet na afloop
Nadat je event heeft plaatsgevonden wil je graag weten wat de gasten van het event vonden. Hiervoor komt de aftersales van pas. Zo kan je een enquête houden voor feedback te krijgen van jouw bezoekers. Zo kan je het volgende event in nog betere banen lijden.